Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, December 19, 2008

Bebelan ku.. vol 2

Nampaknya lepas karangan berjela sebelum ni, masih ada yg tak kena..
Kan biasa, kalau membebel mesti panjang dan tah ape² kan..

Masih ttg dia..
Pagi tadi, perasaan bersalah datang..
Sampai dia terpaksa hantar aku ke pejabat gara² lambat..
Bukan apa.. Ku pikirkan pukul 7 masih sempat utk aku seterika pakaian, mandi dan sediakan sarapan..
Kadang² aku fikirkan, aku hanya selalu menyusahkan..

Lagi, selalu aku rasa terharu dan terfikir apakah perkara baik yg telah aku lakukan sehingga dapat aku seorang lelaki sebaik dia..

Apakan tidak, terpaksa menahan karenah aku yg gilakan artis pujaan..
Yg masih kurang dgn ilmu² rumahtangga..
Dan pendek kata segala serba kekurangan..

Memang.. aku sangat moody sehari dua ini..
Cemburu dengan apa yg orang lain ada dan aku tidak ada..
Dem!

Sedangkan, aku tidak terkena tragedi tanah runtuh itu..
Jauh sekali terlibat dengan peperangan..
Aku bukannya artis, yg sentiasa terdedah dgn gosip yg tidak²..
Ahli keluarga semua sihat sejahtera..
Masih cukup makan dan pakai..

Jadi apa masalah sebenarnya?????
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...