Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 14, 2008

Cicakman pulak..


Rajin sungguh kami tgk wayang semenjak 2 menjak ni..
Cicakman pulak kali ni..

Komen Kaka senang je: "I expect more.." dengan "Cantik kan costume Tamara@Rrama.."

Gua:

Asyik mengingatkan diri bahawa, "bayangkan cerita ini seperti cerita komik". Macam kata Yusry dalam rancangan Ria Sentral tu..
Perhatian gua agak kureng pada permulaan cerita kerana distracted dengan bau makanan orang sebelah. adoi.. ganggu sehh!

Lagi observation ttg Cicakman II:

- Masa part Tamara lawan tu nampak sgt stuntman lelaki yg ganti.. Nampk sgt.. (Ke mmg sengaja nak kasi nampak?)
- Dialog AC jugak yg meng-gelak-kan aku. Best.
- Bangga gak dengan Yusry kerana hasilkan super hero Malaysia yg beriman. Nak mati mengucap dulu ok. (Tak mati beb, kalo tak, tak hero la namanya)

Yang lain? orait ar.. 3 1/2 bintang gua kasi..
Cicakman 1 lagi best..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...