Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, December 2, 2008

Lega hati sket beb..

Adui, ahad itu hari ada sesi bbq bersama keluarga di Klang..
Tgh sedap layan ikan, ayam, potato salad yg best dan segala macam..
Tetiba mak mertua gua tegur.. biasa, statement yg menggerunkan gua iaitu gua dah gemok!!
Mmg berat pon dah sampai ke paras siling..
Takmo turun² dah.. Seluar yg dulunya longgar pon dah padat.. So kompom gua sudah gemok..
Huwaaaa..

Semalam ptg kebetulan balik awal, tetiba kaka bagi cadangan p jogging..
Yeah!! that's what i need bebeh..
So apa lagi, kami bersenam ok..
Tapi dalam 20 minit je pg taman sbb dah hampir maghrib..
Kira ok la dari melepak, makan tido kan..

Tetiba tadi jumpa ex-bos gua..
"Eh, lama tak jumpa.. kenapa u makin kurus??"

Huaaaaaaaaa... Ni plak statement yg bisa mengembangkan idong gua..
Takkan jogging skali dah kurus..?? hihihi..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...