Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, December 24, 2008

tag saya yang pertama

saya telah di tag oleh ayumi.

tag ini bertajuk, 16 perkara rawak.

syarat dan peraturannya adalah;

1. apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

.........................................................................

1. saya kipas susah mati faizal tahir. harap maklum.

2. walaupun saya tau husband saya pening dengan sifat fanatik itu, saya tidak peduli!! hihihi..

3. dulu saya tak suka Star LRT. sangat confusing!! tapi sekarang tidak lagi..

4. sangat gemar makan nasi kandaq. (oghang utagha kanz..) bila sebut saja sudah lapar tiba², oh no!!

5. kegemaran lain, karoke!! pantang dengar ada pertandingan sangat gedik nak masuk. pernah menang dulu. sudah lama. tapi kini saya menurut perintah suami. suara aurat. ☻

6. ratu air mata.

7. sangat seram + takut dengar lagu dari penjara, yg femes dlm youtube tu.. tak tau kenapa..

8. kalau tak jumpa faizal tahir, cakap pong pang pong pang. tapi bila ada depan mata terus jadi gagap, malu, pilu! bila dah berlalu, baru menyesal tak sudah. sangat hampeh!

9. sangat buta arah. jangan tanya jalan pada saya.. sungguh tidak ingat!

10. tak reti bawak kete manual. auto pon loqlaq, manual apatah lagi..

11. anak pertama dalam keluarga. sedih skarang sbb tinggal jauh dari keluarga.

12. tidak suka (ke takut sebenarnya..) dengan cerita² tahyul/seram/ganaz tahap gaban. sebab saya pencinta keamanan.

13. perangai tak senonoh saya - liat/malas mandi.. huhu!! air perlu dijimatkan..

14. ingin lihat britney spears jadi 'orang' semula dan lindsay lohan keluar dari kancah lesbonisme..

15. dah lama tak tgk cite hindustan.. hem.. kena tgk segera neh. bila tonton adegan menari-nari atas gunung tu rasa seperti dalam dunia khayalan saya.

16. teringin nak pakai contact lens kaler kali.. tp tidak mendapat keizinan.. huhu!

.........................................................................

16 orang yg dihasut:

1. adah
2. adah
3. adah
4. adah
5. zati
6. zati
7. zati
8. zati
9. kak ayu
10. kak ayu
11. kak ayu
12. kak ayu
13. nazirah
14. mommyloveu
15. liepan
16. kelambu

Nota kaki: Cukup, 16 dah! ☻
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...