Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 24, 2009

Aku happy

Banyak sebab kenapa aku happy..

1) Ingat pasal kawan yang diboikot dengan jayanya tu? Baru sebentar tadi sembang di ym. Alhamdulillah, aku berjaya buang semua ke-ego-an aku dan borak seperti biasa.. Hati perempuan kan lembut.. kui kui kui!

2) Kaka mungkin balik awal sikit.. hem.. harapan, tak perlu tido sorang lama sangat.. yay!!!

3) Ayah: Kaklong nak makan apa ni.. Nasik kandaq mau? (nota: balik rumah mak, sangat malas masak. rasa macam jadi anak dara balik okay!)
Aku: Mau mau mau!!
Ayah: Ayah beli nasik kandaq line clear lah..
Aku: Wuih, ok la tu.. Ayah beli lauk ayam dengan teloq ikan kalau ada..
Ayah: Kuah banyak ka sikit?
Aku: Sedang-sedang saja.. :)

Nota kaki: Hantu nasik kandaq menyerang lagi!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...