Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, March 6, 2009

Hari istimewa dia, tapi hari bodoh saya encik..

Hari ni kaka genap 26 tahun..
Masih muda trang tang tang.. kan? ☻

Saya sudah ada hadiah istimewa untuk dia..

Tapi semalam memang hari bodoh saya!!!!!!!!

Nak tau kenapa?
Sudah lama saya plan hadiah utk dia..
Dia mahukan suprise, jadi saya mesti bagi suprise..
Kalau berjaya sampai tahap tergezut monyet lebih baik.. hem..
Tapi nak jadi cerita, kejutan itu ter-kantoi sehari sebelum hari penting itu!
Plan sekian lama musnah!! Oh!!

Macam mana kantoi?
Saya deal dengan brader bikin hadiah senyap²..
Nasib baik semua sms yg saya terima waktu pejabat, jadi kaka tidak tahu menahu..
Sepatutnya takde masalah..
Tapi disebabkan hari tu hari bodoh saya.. Saya pulang ke rumah tanpa men-delete sms tersebut..
Mmg sudu! Malah mungkin sudip skali!
Saya lupa yg kadang² enset saya akan di-spot-check oleh beliau..
Maka, kantoi la besar-besaran..

Hadiah apa saya kasi?
Lepas saya bagi pada dia petang ni, baru akan di-upload gambarnya ke sini.. ☻☻

Nota kaki:

Kepada semua, jangan tiru macam saya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...