Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, March 23, 2009

Tajuk tak penting

Ungkapan "Rumahku Syurgaku" tu baru sekarang aku dapat faham betul2 maksud dan nikmatnya..
Sekarang, dimana orang lain di pejabat melayan karenah duniawi, aku pula melepak dengan erti kata sebenar di rumah..
Memang payah nak gambarkan, betapa best sampai tak ingat dunia.. :)

Setelah proses catching up dibuat, aku dapat kumpul fakta2 berikut:

* Ayah - Akan banyak trip melancong lagi tahun ini.. mahu ikut? siapkan saja duitnya..
* Mak - Demam af kan, dia minat Hafiz si afro dan Akim.. Ok la tew!
* Abangah - Sedang menjalani kehidupan yang mencabar. Kerja dia sikit lagi boleh tandingi Rambo.. Gempak gile..
* Maie - Dah makin nampak bakat seni dia tu.. tahun depan maybe nak paksa dia p audition af.. hahahaha.. tetibe.. main gitar pon boleh tahan..
* Nana - Macam biasa.. pantang ada can mesti mau pegi kl, tapi bahaya asyik kena ngorat ngan pendi.. Jangan harap nak jadi adik ipar aku woi!! hahaha
* Aiman - Si bongsu ni bukan main.. pandai shuffle woo!!!

Lagi satu, aku mula fikirkan apa maksud sebenar ungkapan "Sayangkan isteri tinggal-tinggalkan".. hahahahaha

So testing la seminggu kena tinggal ni apa hasilnya..

Akibat dari banyak sangat masa lapang, banyak jugak la aku tgk dan download video En Glemer dalam youtube, sampai termimpi-mimpi la semalam.. adoi..

Dan mula la membina keinginan untuk beli t-shirt Superman lagi 8. Nak kaut semua kaler yang ada plus yang ada blink2 tu..
Mahal siot, bagi aku kurang masuk akal.. Tapi berbelah bagi antara minat dan adakah aku membazir kalau beli.. Kang takde duit nak makan, gigit baju tu boley ke? hahaha

Tapi, kaka kan outstation, claim mesti manthopp.. well?? pujuk jangan tak pujuk..

Layan je la aksi terbang2 ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...