Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, March 19, 2009

Random saja..

Sungguh tiada idea, mood asyik berubah, jiwa kacau sikit. Jadi, gua mau tulis 6 fakta rawak. Suka hati gua saja!

1) Last week gua dera adik² sendiri, bukan adik orang lain, berdiri tengah hujan. Apa punya kakak! Nak tgk final drama sebabak punya pasal. Gua rasa Din Beramboi rawk!

2) Esok malam mao balik kampung naik bas.. hoyeah! Dah lama tak naik kenderaan awam tersebut, maklum la wanita berkerjaya skarang.. ahak!

3) Akan di-sayangkan-isteri-tinggal-tinggalkan oleh kaka next week. (Pening?) Jadi gua akan stay kampung lama sikit.. Dan juga akan dengan selamba tak akan menghadirkan diri ke kursus yang gua tak sure kena hukum sembah derkaha ke tak kalau ponteng.. ☻

4) Skarang gua takde keje. Ajaib gile semua keje siap.. Sampai skarang gua tak dapat cari penjelasan logik.. Efficient ke gua neh sebenarnya?

5) Benda yang dah lama gila gua tangguh akhirnya siap! Susah nak mampos buat ayat BM baku sebenarnya.. hadoi!!

6) Agenda gua petang ni - surf internet cari resipi termanthop dan main game wordsearch sampai habis kot. Serius ni, gua takde keje! balik boleh tak??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...