Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Mari mari call saya!

Di sini gua ingin meluahkan rasa tak puas hati dan bebal gua kepada syarikat talian handphone tuuttt..
Kenapa list Call Me Tones korang tak hapdet?
Marah betul, semua tah apa²..
Takde taste langsung la! adoiyai!!

Kenapa gua tiba² mengamuk?

Tadi gua dapat panggilan beserta dengan pujian..
Mamat ni India, dia call atas urusan kerja..
Bila nak letak tu dia cakap, suka call gua sbb dapat dengar lagu sedap..
Lagu apa gua letak? Call la.. ☻
Bila dah kena puji tu, mau la taruk lagi lagu lain yang menyentuh kalbu..
Supaya kalo org call gua tak angkat (atau sengaja tak angkat) tak la dorang hangin sangat.. Hehe..

Tapi, yg tak puas hati tu kenapa list² lagu abg Superman gua tu dia dah buang?
Sebelum ni ada.. Tapi sbb takut bil tinggi tak la ambik semua sekaligus..
Tup² cari balik takde.. Adus.. Kat mana nak komplen ek?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...