Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, September 16, 2008

Lepak umah best woo...

Gua ni rupanya mmg kaki lepak umah.. ingatkan sindrom tu terjadi kalo balik umah bonda je..

Kalo dulu, time berchenta mmg nak je kuar..
Kadang² takde idea pon nak p mana, tp still nak ajak 'kaka' kuar..
Paling takde sgt pon buat alasan tingin nak makan nasi kandaq.. so bole la ajak kaka lepak Pelita.. (peberet gua..)

Tp skarg ni, mana dia pegi gua malas gileeee nak ikut..
Penyakit kuat tido gua pon dah mai balik.. Malam baru kol 8, tp gua dah nguap tahap takleh stop..
So, selalunya gua memilih utk layan bantal @ layan tv dari menemani kaka kuar..
Kdg2 gua pikir gua terlalu mementingkan tido..
Tp kalo tak cukup tido, dtg keje mmg gile lemau.. So cane?

Semalam gua kuatkan tekad dan semangat, ikut kaka pegi lepak NZ ngan sekutu² sekalian..
Jam 12.30 br gerak balik umah..
Samp je umah, 5 minit kemudian gua tros tido sbb kang kol 4 lebih nak bangun masak sahur..
Cuba kira bape jam je tu.. Adoi..
Hasilnya, hari ni kat opis mata layu nak mampos.. hehehe

So gua amik keputusan, bulan Ramadhan ni takyah ikut kuar kecuali weekend..
Bulan tak posa, insyaAllah ikut.. heheheh (mst kaka tak caya..) ♥♥♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...