Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, September 8, 2008

Result tugas penting dan mencabar aku..

Menu semalam --> ayam masak lemak ngan ikan siakap stim..
Mcm senang kan?? So gua rilek2, start masak lambat..
Last² jadi chaotic gile! Gile time cite Upin & Ipin dah on-air tu lauk lom siap!!
Mmg tensen beb!! Kesian adik ipar 2 org..

Tp hasilnya ok ar!! Tekak gua rasa sedap je..
2-2 lauk tu baru first time masak.. (caya tak??)
So gua bangga dengan diri sendiri.. hahahaha

Tp tetiba gua tingat kata² dari sapa tah..
Skang kalo masak tak ikut tekak gua dah.. kena ikut tekak suami..
Tah la, nampak dia makan tambah je..
Dan katanya ikan stim sedap.. hehehhe.. Lega..................

* Lepas ni kena beli periuk kukus la.. sedap kanz......... huuhuhuhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...