Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, September 24, 2008

Tukar angin.. mesti best!

gua rasa dah tau la punca kenapa meter kerajinan gua nak buat keje jatuh merudum..
macam saham company yg tak naik²..
macam otromen punya lampu yg bekelip-kelip..
macam enset takde bateri..
macam senja dimana mentari semakin menghilang.. (ewah!)

maybe dulu² gua dah set mind, kena tukar dept bila cukup 2 taon..
sifu gua gak yg ajar camtu..
opis ni dah ilang keindahan..
sinar FM dah ilang, sebaik saja gua jejak kaki kat floor ni..
buat keje separuh hati je.. so result dia pon paham² je la..

gua pelik jugak, mungkin org² zaman sekarang ni, sentiasa mahukan perubahan..
macam situasi politik skarang la lebey kurang..
org skarang dah makin pandai demand..
kalo tgk contoh mak gua, dia rilek je buat keje yg sama bertaon-taon..
baru² ni je naik pangkat tp keje still sama..

so macam mana dgn masalah gua ni..
gua mmg dah jadi petak skang neh.. buat keje yg sama mmg bole buat gua biol..
tp nak pindah ke mana? kena ada target tu..
takut gak kuar mulut harimau masok mulut naga..
atau gua perlu pikir cara camana nak jadikan keje ni interesting??
masalahnya gua malas nak pikir!! hahahaha
buntu beb, buntu!!

kalau berterusan tak produktif camni.. apa la nak jadi..

*ya Allah, tolong berikan petunjuk padaku.. Amin..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...