Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 4, 2008

Puasa apa cite??

Hari dah masok hari ke-4 puasa.. tp aku belom cite apa2 lagi pasal bulan mulia ni ek..
Hem.. taon ni best.. almaklumla taon pertama kan..
First puasa ari tu kitorang kt kampong.. pergh.. layan gile puasa ngan family..
Time buka puasa mana makan kat meja makan, lepak bawah je lapik ngan paper..
Duduk keliling ngan pinggan sebijik sorg.. taon ni ada ahli keluarga baru plak tu, mmg meriah la!

Tp setakat 2 hari je boley stay kampong.. hari berikutnya dah balik kl..
Huwaaaaaa...

Bila kat kl ni, berdua je la ngan abg.. takpon weeken balik umah mertua..
Nasib aku la kampong jauh, nak buat cane..
Stakat ni lom sempat lagi nak masak juadah berbuka..
Balik keje kalo rempit smpt ar kot.. tp kalo naik kete agak2 dah nak azan br samp cane nak masak..
Tp azam misti mao masak ar.. dah byk resipi amik neh!
hehehehehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...