Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 4, 2008

Apa lagi penyakit orang kawin neh??

Isnin, hari yang seswai skali kalo nak E.L @ MC..
Kan kan kan??

Dah beberapa hari aku ada 1 masalah..
Tetiba makin teruk, smp menangis takleh tido malam ahad hari tu..

Maka bila tiba hari isnin, aku pon ke klinik..
Takot batu karang di tengah lautan ke apa ke..
Dalam hati, kompom aku MC ari ni.. hooorayy!! (padahal sakit tu..)

Check air kencing seme.. Last2 aku disahkan ada penyakit org baru kawin..
ahhahahahaha.. tah ape2 la..
Doktor kata "air kencing awak kotor gile"..
Ada kaitan jugak dengan hubungan **** katanya..
Sbb awal2 lagi dia dah tanya dah kawin ke belum..
Aku pon dengan tersipu-sipu malu angguk je..
Kwang3x..

So kesimpulannya.. Minum air 8 gelas sehari.. NO EXCUSE!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...