Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, November 16, 2008

Weekend yg best!!

Setelah asyik tension kat opis.. (benda biasa.. tak penahnya seronok!!)
Weekend ni gua betol2 hepi..!!
Family terchenta datang KL, tido umah gua, majlis pertunangan pakcik dah selesai, sempat p Genting bawak mak walaupun dia takut, dan pendek kata terlepas rindu gua kat dorg..
Tapi adik gua lagi sorang takde.. (abangah, tak best la tak mai.. tak cukup korum..)

Bila dorg balik, gua sgt syahdu.. rasa cam nak nangis.. adoi.. (mmg dah nangis sket tp control.. huhu!!)

Dah tu 3 hari akan dtg gua akan berada di PD..
Nanti mesti rindu kat kaka.. huwaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Training ape tah, harap2 tak bosan sbb dlm tentative ada tulis aktiviti samp malam.. aduhh..
Harap2 tensen pala hotak dapat release dan gua dapat tido malam.. (maklum la kan.. bantal pelok takdak..) kwang3x..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...