Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, November 24, 2008

ok, malam ni tido awal..

Sesungguhnya sekarang kami banyak habiskan masa di rumah..
Macam dalam KL ni dah takde tempat lepak/merendek yg best la..
Walaupun kadang2 rasa nak sangat ajak kaka kuar.. tp masalahnya takde idea nak ke mana..
isk isk isk..
Asyik² Tesco, asyik² Tesco.. ☻☻
Masalah Tesco ni bukan jenis boleh window shopping..
Kitorang ni lak jenis suka memenuhkan troli.. mmg ngam la tu!!

Gua ada tanya kaka, dulu² kita selalu pg mana ek?
Bole kata tiap² malam kuar..
Dia kata, dulu kita kuar makan..
A'ah la.. skang dah makan gua masak, abeh apa kejadahnya nak lepak makan lagi..
Maka kami sering kebuntuan kerana masalah ini..

Semalam ahad, kitorang macam biasa pegi Tesco, shopping sakan..
Dalam otak ligat pikir mana nak pegi ari ni..
Takkan nak p jenjalan kat taman bunga kot.. nak tgk menatang kat zoo?? tak ngam dgn personaliti gua.. nak tgk wayang?? baru je berkobar nak ajak kaka tgk cite Antoo Fighter tengok² lom kuar lagi.. abeh camno??

Akhirnya malam gile baru kitorang dapat ilham mana nak pegi.. tu pon dah kol 10 lebey kot..
Destinasi: News KTV (betul ke bang?)

Kat situ jumpa si Julia Hana.. seksi gak ar..
Pastu bila tgk pengkarok-pengkarok yg lain berpakaian ala² dia..
Tetiba rasa macam tak in.. mcm makcik je gua rasa.. tapi takpe.. aurat mesti dijaga.. hahaha
Pegi karok pon ngan husband, dibenarkan dengar suara lemak merdu berkrim gua neh..
Kiranya mlm tu gua rasa sgt happening.. Dapat layan lagu2 yg gua ske, sbb agak update pilihan² lagunya..
Samp abeh sora jugak la hentam lagu Elyana.. mcm senang je lagu dia, tp nyanyi tgk.. adus..
Lagu ♥Faizal Tahir♥ dgn lagu Letto pon gua dendangkan jugak..
Juga macam tak in.. sbb lelaki biasa guna low note byk.. hahaha

Nota kaki: Sudahnya semalam tido lambat, pastu mimpi budak kiut cite "KAMI" tu berlatar belakangkan lagu Letto.. Apekah............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...