Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, November 17, 2008

Nota jiwang (hihihi)

Penah baca blog anna, dia ada buat nota sayang utk suami dia..

So aku pikir, tak salah kalo aku pon nak buat jugak.. ahak!!
Bukan nak tiru, tp ni mungkin cara terbaik nak luahkan rasa yg terpendam.. ewah!
Maklum la, nak cakap depan2 macam malu dan tah ape2 je..

Kiranya aku meluahkan rasa kat public ni menunjukkan betapa sayang aku kat dia.. huhu!!

Dan, kalo ada yg meluat ke apa.. alah, jeles la tu!!
Macam biasa, blog aku, suka ati sape?? aku....

Dah berjauhan ni, apa lagi..

Nak balik!!! Huwaaaaa...

Rindu la kat awak..
Ingatkan cam rilek je tapi mana bole.. tak biasa tido sorang key!!! huhuhu..
Just nak bagitau, awak suami terbaik!!
Sorry kalo kadang2 kite malas sikit, tinggal umah sepah2..
Kadang2 je malas.. kirenya malu la kalo awak tegur/berkias kata umah sepah..
Saya jugak terharu tgk awak rajin basuh baju..
Thanks sangat2!! Kadang2 samp bape trip awak tunggu mesin tu..
Siap sidai skali..
Rasanya tak semua para suami luar sana nak buat kot.. agaknya la..
So kite ni bertuah la!!
Sorry jugak kadang2 buat trick picit kepala atau badan kejap je macam biasa tu..
Bukan apa, lenguh la.. ehheheheh

Tak sabar nak balik ni..
Tunggu kite tau!! :) :)
*nota kaki: kalo geli jangan baca ye..*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...