Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 12, 2008

Makan gaji buta aja!!!!

Ex bos kata.. "Bila la kita nak dapat bos baru"..
Bos lagi sorang kata.. "A'ah, sebelum meeting ni aku dah tau.. mesti punya.."

Aku: Ingat aku sorang je ingat bos kepada bos ni tak reti apa.. Bos pon dah kata macam tu.. Memang betul la.. Yang dia tau tido masa meeting, pastu suruh kuli batak dia ni la buat seme.. (isk, agak kasar bunyinya.. tapi geram ni!!!).. Bila orang tanya semua taktau.. Kalo la kitorang ni takde, tak petak dia jadinya?

Macam mana nak memimpin kalo pemimpin mmg tak reti berfungsi sebagai pemimpin??
Hai.. sindrom yg tak dapat dihapuskan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...