Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, November 13, 2008

Betul ke??? Tiiidakkkkk!!!!

Terdengar kisah benar dari seorang kawan..
Katanya pegi tengok wayang, dan jumpa artis kegemaran saya..
Dapat bergambar bersama..

Saya: Ohhh tidakkkkk!!! jelesnyaaaa!!! (dengan muka sayu)

Dia dengan sorang artis ni..

Saya: Tak berapa kisah sgt, yg penting artis kegemaran saya saja!

Tapi mereka berdua, dan katanya artis kegemaran kamu itu dah bercerai..

Saya: (Mata agak terbeliak) Xtau ponnnn!!! Bila!!! Betul ke?? Tak caya laaaaaaa.....

*Memang teruk aku ni.. Mcm budak2 minat artis..*
*Tapi tulisan ini adalah versi dramatik.. Situasi sebenar, saya kool saja.. apadehal?? Ahak!*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...