Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, February 26, 2009

Hari Pertama - Kelas Pagi

Bangun murid2..

"Selamat pagi cekgu!"
Semua duduk serentak..

--------------------------------------------------------------------
Kalau ajar budak skolah rendah mungkin situasi di atas akan berlaku.
Aku hanya perlu tulis sesuatu di papan hitam, suruh baca sorang demi sorang.
"Cikgu suka main bola, hari-hari cikgu main bola"
Aku boleh tido.
--------------------------------------------------------------------

Murid-murid aku, kelas pagi ni tahun lahir dalam lingkungan 1950 - 1962..
Yg muda ada la jugak, tapi kita fokuskan pada yg agak tak muda tu..

Aku mula, kekok jugak..
Suara ala2 lemak merdu..
Slow la lebih tepat lagi..
Jadi anak murid komplen tak dengar..
Nasib baik ada mic.. Selamat, takyah jerit2..

Semua ok, takde masalah sbb topik memang dalam genggaman aku..

Cuma:

Apa kes, function Shift dgn Ctrl kat keyboard pon taktau!!

Nota kaki:

Macam mana nak ilangkan sakit tekak akibat bercakap terlalu banyak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...