Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 19, 2009

Siapa pembaca anda?

Aku, sekarang mmg addicted dengan dunia blog ni..Bila masa² sibuk, banyak gila kerja di pejabat dan tak sempat nak baca blog..Rasa macam nakkk jugak klik sebenarnya, tp terpaksa punya ketahanan diri yg kuat..Pendek kata mmg menguji daya tahan melawan nafsu la..

Aku mula menceburkan diri dalam bidang ni pon sbb adah & zati.. Bila dah berjangkit, bermulalah episod Aku Punya Kami ni pada May 2008.

Sejak tu aku mula mengenali sesetengah selebriti blog..
Mula kagum dengan mereka² yg aku minat..
Tapi selalunya hanya sebagai "silent reader".. hanya sesekali terpanggil utk meninggalkan komen jika mahu..

Sejak bila tah, aku mula tambah aksesori dalam page aku supaya lebih sedap mata memandang..
Rasanya setelah baca blog pjoe, aku cuba utk tambah ini:

Dengan benda ni, kita boleh tau siapa yg baca hasil contengan kita..
Sejak adanya benda ni jugak.. aku makin galak dan teruja..
Especially bila nampak blogger2 yg femes masuk ke situ..
Huih.. kembang idong akakk..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...