Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, February 20, 2009

Penyakit lama sudah kembali..

Penyakit main game sampai lebam.. mesti semua org penah ada..
Aku rasa, penyakit tu dah nak menyerang aku semula..
Abeh la pinggan tak basuh, baju tak lipat ni kang! kui kui kui..

Papa pendapat aku, ada 2 kategori game:
1) Game perempuan: selalunya game yg mudah dan berwarna-warni.. hehe..
Contoh: Diner Dash, Dynomite, Bejeweled, Hangaroo dan lain2..

2) Game lelaki: aku mmg tak reti dan tak minat..
Contoh: Fifa, Need for Speed, game perang² tu.. isk.. ada byk tapi mesti la aku taktau sbb aku bukan lelaki.. ☻

Semalam baru je nak main balik game ni. Sangat addicted, masa kat U dulu mmg tak tido malam angkara khusyuk terlampau.. Bukan sbb study ok.. ahaha.. Memang teruk..

Tapi semalam dah install tapi takleh main.. Maybe ada crack kot..
Akan dicuba lagi malam ni.. tak sabar!! Mari membina keluarga!! Hoyeaahhh..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...