Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, February 23, 2009

Yay, aku nampak pelangi!

Murung sudah hilang..
Aku dah ok.. kan dah cakap.. kejap je..

Hari ni banyak rileks..
Hanya perlu prepare mental dan fizikal utk pegi mengajar nanti..

Sesungguhnya aku mmg tabik pada mereka-mereka para guru..
Kerana aku surrender, jiwa aku mmg tidak boleh!
Tidak mampu utk aku jadi seperti mereka..

Tapi kali ni.. terpaksa..
Lagipon hanya sekali sekala.. Layan saja..

Preparation paling penting:
Install game SIM2 dalam laptop..

Kelas habiskan awal, balik hotel boleh layan game.

Nota kaki:

Nasib baik ajar orang tua.. kalo budak² --> ROSAK!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...