Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, February 19, 2009

Tag: 5ive Factor

Saya telah berjaya di tag oleh seseorang yang memang ayu sentiasa.. :)

Nota: Jawapan saya semua ada kena mengena dengan kaka.. Dia ialah dream guy saya.. Awww!

5 Characteristics of your dream guy/girl
1) Pak Lawak! (Punca utama kadar awet muda saya tinggi )
2) Sifat kepimpinan dan kewibawaan yg tinggi! (ewah!)
3) Penyayang.. (Tapi kaka, sayang jenis tak tunjuk..)
4) Caring
5) Lelaki melayu terakhir.. (statement kontroversi!!)

5 Characteristics that you have never like in a guy/girl
1) Kurang hormon lelaki
2) Tak boleh bertolak ansur
3) Ego tinggi melangit (sekiranya kadar biasa saya faham..)
4) Tidak setia (Spesis buaya tembaga la..)
5) Terlalu ke-barat-an (ciri2 timur itu penting bah..!)

5 feelings that you have when you're out with the one you admire
1) Perasaan gatal tak terhingga (mata ada bling2..)
2) Terasa seperti terapung-apung di udara..
3) Malu2 kucing sudah tentu..
4) Rasa mau ikut dia pulang (hihi!)
5) Ingin masa terhenti. Stop! Biar lama... dapat tgk muka dia..

5 places that you want to travel with your loved one
1) Pulau Redang (repeat semula)
2) Oman (tgk dalam tivi macam best!)
3) Jepun (spesifik lokasi: di bawah pohon sakura)
4) Sungai Petani, rumah keluarga saya (travel naik keretapi, mesti best!)
5) Tanah Suci

5 special things that you would give to your loved one
1) Kesetiaan + kasih sayang (aww!!)
2) Omnia seperti yg diingininya..
3) Tiket perlawanan bola Manchester United
4) 10 orang anak (sorang pon payah neh! ehe..)
5) Makanan yang lazat dan berkhasiat setiap hari.. hahahha

5 songs that you will sing to your partner
1) I want to spend my lifetime loving you (Marc Anthony & Tina Arena)
2) Sampai Syurga (Faizal Tahir saya..)
3) Laskar Pelangi (Nidji) -- hepi gile dengar lagu ni
4) Aku Cinta Padamu (Sheila Majid)
5) Dangerously in Love - Beyonce Knowles

5 friends that you want to tag
Tapi aku nak tag (5-1 orang)
1) Zati
2) Adah
3) Nazirah
4) Fiza (chomelz)
5) ....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...