Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2011

rumahku syurgaku (part 6)

apa progress sekarang?

cat, dah siap. upah orang kan senang, 1/2 hari siap semua.
mop, dah satu kali round. sampai kasar2 tangan sebab pakai stain remover.
rasanya kena mop sekali lagi baru puas hati.

barang dari rumah PIL ada yang tak angkut lagi.
bilik ke-3 dah tak nampak ruang, jadi kena susun itu dulu.
lampu2 malap dah ditukar.
grill kena pasang kat tingkap depan, tapi belum ada budget.

macam2 kena beli. pening. duit takde. bonus cepat le wei!
dah beli tilam, tapi taknak kalah, Vono sebijik!
sebab yang tu dah mahal, set bilik tidur kena cari yang murah je. hehe.
nasib baik ayah offer nak beli fridge. alhamdulillah.. sayang ayah! ehehehe
ruang tamu akan tiada sofa buat masa ni. dalam pencarian alas/karpet yang lembut supaya sedap baring depan tv.

setakat ni tak pernah tido lagi.
ntah bila la agaknya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...