Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 31, 2011

alhamdulillah..

alhamdulillah, syukur tak terhingga dipanjatkan.
tak sangka kali ni mudah pula..

sebab tak sanggup tunggu 2 minggu utk lihat dengan mata sendiri, semalam kami ke klinik barakah untuk check.
dah 0.6cm dan dah nampak tiny heartbeat.
rasa overwhelming teramat sangat.
rasa macam terlampau banyak nikmat yang Allah beri dan adakah aku cukup bersyukur..

nasib baik tindakan mengangkat barang berat takde apa2 effect.
everything looks fine kata doktor..
bukan mesin basuh je aku angkat, baldi air untuk mop semua tu pon kira berat.
dukung irfan yang sekarang 9.8 kilo pon berat. hehe..

insyaallah, 13 nov 2011.
tapi kalau macam dulu tarikh pon bertukar-tukar kan..
tak kisah la bila yang penting selamat..

eh, dah pukul 12 lebih ni. jom makan! lapar!! ☻☻
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...