Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, January 1, 2009

2009

Setahun berlalu.. tanpa sedar..

Disiaran radio hangat sehari sebelum tahun 2009, DJ-nya tanyakan pendengar, apa perkara indah anda tahun ini..

Perkara indah saya:

1) saya sudah ada seorang pelindung, yang harus saya taati
2) sudah punya sebuah lagi keluarga besar
3) sudah lebih dewasa dan sudah faham erti tanggungjawab

Wajah-wajah kami di pengakhiran tahun 2008..





Sempat kami menikmati pemandangan indah pantai Tanjung Dawai..








Di malam tahun baru, aku dan kaka ke Padang Kota..
Seronok lihat gelagat manusia..
Yang penting, dapat makanan wajib jika ke Padang Kota..
Pada saat dan ketika inilah aku membuat azam tahun 2009
Lihat gambar di bawah:
Ini ada meja disebelah kami, aku ambil gambarnya ketika manusia² itu sudah berambus pergi!!
Memang hati aku panas...
Budak² melayu, dengan bangga, tidak segan silu!
Azam aku 2009, ingin sekali memberi cucu kepada ibu dan ayah..
Dan aku akan mendidiknya agar jauh dari apa aku lihat itu!
Selamat tahun baru, 2009 semua!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...