Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, January 7, 2009

Siput pon tak lembap macam lu!

Marah ni.. eh.. tak la sangat.. tapi bengang ar..
Keje macam aku, banyak main data.. bagi aku ianya mmg seswai dengan jiwa raga..
Aku jenis malas travel (sbb tak cekap bawak kete + tak ingat jalan)
Tak suka p meeting (sbb meeting hanyalah bererti kumpulan yang menghabiskan masa dan duit company dengan order makanan, tp takde hasil! borak je lebey!)
Aku suka buat keje depan pc, kiranya amat kacip (tiru perkataan pipiyapong) la aku dengan pekerjaan sekarang..
Mahukan tidak, sampai krem tangan dan bontot sbb melekat kat kusi ngan mouse terlampau lama.. hingga dikhuatiri terkena penyakit karpal amende tu..

Tapi masalahnya aku amat bergantung pada makhluk ni -- SERVER

Dan kalo menatang tu lembap, apa kejadahnya!!

Camana nak mintak server paling gaban di dunia ha??
Aku bayangkan server tu sebesar Optimus Prime tatkala berbentuk kete (ke lori?)
Kompom laju nak mampos, tak sempat tekan dah siap.. ha.. baru memuaskan hati sanubari aku..

Sbb keje takleh nak buat ni yg aku layan blog ni.. haa.. kan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...