Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, January 13, 2009

Inilah tujuan blog aku..

Ada yg kata..
Sapa ada blog, orang tu yg takde keje..
Sapa ada blog, orang tu dahagakan perhatian..
Sapa ada blog, hanya nak sebarkan propaganda..

Tapi aku..

Sapa kata aku takde keje, nak kene pukul?
Sapa kata aku nak perhatian, ada ke orang baca pon..
Sapa kata.. Propaganda.. mana ada!!..

Tujuan aku hanya satu:

Ini diari aku..
Tempat aku luahkan perasaan..
Kerana.. ada perkara yg kau tau boleh ucapkan..
Lebih lega jika diluahkan disini.. so.. suka ati aku!

Buat masa skarang aku rasa muak, nyampah sama orang itu..
Please.. leave me alone!!!!!!!!!!
Rimas.. kang aku nyanyi lagu Ruffedge kang..

Nota kaki: Aku dapat tiket lagi.. yeehaa!!! kalo yg tu aku tak rimas.. awww!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...