Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, January 29, 2009

Miskol hangit!!

Apekah malangnya.. ko punya pasal kang aku yg bergaduh taw..
Haiyaaaa..

Alkisah, satu masa dahulu, ketika masih muda remaja..
Zaman skolah beb, orang bercinta aku pon nak bercinta..
Konon² tu la pilihan aku sampai bila².. (budak² kan.. mana tau aper)..
Tup² aku buat hal.. hahaha..
Malas la nak cite.. tp sbb aku sambung diploma kat kl masa tu..
Jauh² ni aku takleh.. (agaknya la!) jadi aku pon mengambil keputusan menghentikan perhubungan serta merta akibat tiada lagi cinta.. hahahahahaha (poyos!!)

Tapi, kalo diingat balik.. kesian anak orang tu..
Aku mmg teruk.. kiranya kena la dgn sekeping lagu rock kapak yg aku tak ingat tajuknya..
Tapi lebey kurang isi lagu tu -- awek tinggalkan pakwe bila dah masuk menara gading..
gitulah gamaknye..

Hikmah disebalik kejadian, aku jumpa kaka terchenta masa kat kolej..
Dan dah menjadi suami skarang ni..
Kiranya 9/10 daripada kehidupan remaja aku, di-isi dengan memori bersama kaka..
Yang dengan encek yg lama tu hanya secebis.. malah makin luput dari memori..

Tup² semalam, tatkala mau terlena disamping suami..
Tiba² telefon aku berbunyi.. hanya sekeping miskol, apadehal..
Tapi bila dilihat.. oh tidakkkkkk!!!
Encek itu yg miskol aku..

Wei.. bikin panas la..
Aku tak bersalahhhh!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...