Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, January 11, 2009

Dunia.. dunia..

Perihal Gaza:

Aku ludah Israel!


Sembang suami-isteri:

Agak2 Gerrard tu masuk penjara tak? (Aku)
Masuk la.. (penyokong M.U kan..) Bukan macam Malaysia, kalo artis mesti ada kelonggaran. (Kaka)

Contoh: Diana Danielle tangguh sertai PLKN. (nyampah aku!)

Mana tau, dia kene buat community service je ke.. rasanya bernas kalo suruh dia kutip sampah kat Malaysia ni.. (Aku)

Lokasi: Pasar malam Jalan TAR.

Ok tak? huhu!!


Moden punya hal:

Malam sabtu, kami ke pusat karaoke di ibu negara..
Sementara nak tunggu dapat masuk, mmg rasa macam nak mati. Mati dek asap rokok macam tengah fogging nyamuk tu..
Cuma yg aku lihat, gadis2 yg berpakaian makk aii...
Lelaki mmg terjojol mata, tp aku? Hanya geleng kepala.
Hak masing2.. Aku tau..
Mmg cantik beb, tapi aku ada 2 soalan:
1) tak sejuk ke dok dalam aircond pakai macam tu?
2) singkat sangat, ketat sangat, kalo orang jahat bekenan, tak takut ke?

Ish ish ish...


Takziah utk Asha:

Tuhan lebih sayangkan dia.
Ajal dan maut di tanganNya. Kita perlu redha..

Kisahnya: si adik hanya demam biasa.
Akhirnya pergi dalam lena.. Innalillah..

Untuk kita semua, jika dapat janganlah sakiti hati sesiapa..
Mana tau, itu kali terakhir kita berjumpa..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...