Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, January 19, 2009

AJL punya penangan..

Ya.. seperti biasa.. gua akan jadi sangat teruja bila adaanya manusia yg saya minat itew..
Erti kata lain, gedik sekejap arr..

Dan bila dah dapat tiket, kesian suami kesayangan gua.. terpaksa terjebak sama..

Kami dapat masuk ke stadium dengan jayanya..
Seat yg amat best, jelas siot tgk stage..
Maka, bersama-sama geng² RC.. Kami dengan semangat gabannya bersorak untuk dia..
Tambah pulak dengan baju "S" yg gua pakai.. mmg rasa macam nak terbang..
Info: hari sabtu tu baru beli.. semangat gile neh!!

Cerita pasal persembahan lain dulu..
Yg mmg gempak, opening dari One Nation Emcees..
Pastu Stacy, Estranged, MUH, mmg power gile..
Persembahan last skali, yg ada budak kecik nyanyi, Jac, M. Nasir ngan Jamal.. fuh.. yg tu pon..
Lagu Isabella mmg bisa bikin semua bulu meremang..

Encek Faizal Tahir..
Takyah cite ar beb.. gua mmg samp lupa mao amik gambar..
Suara dah memang meletop..
Masa Sampai Syurga kitorang seme siap berdiri ditambah dgn effect api dari lighter sorang sebijik..
Mmg manthop!! Samp pedih ibu jari gua.. tapi ada pak guard kacau ar, tak kasi kami meneruskan aksi kurang merbahaya tu..

Seperti yg gua jangka.. mesti menang..
Anugerah dlm genggaman, Persembahan Terbaik, Vokal Terbaik dan Juara kategori Balada..

Walaupun agak keciwa sbb tak menang AJL, janji menang ar kan..
Lagipon MUH mmg meletop gak! so ok ar.. dari sofaz ke menang, mmg gua mengamuk arr..


Nota kaki 1:

Bang.. dorang dapat jumpe faizal gak last².. huwa!!!!!!!!!!!!!
Tapi kol 1.30 ar.. tak keje ar kite kalo tunggu tu..
Siap dorang upload gambar pegang trofi tu.. hadoiiiiii... kuciwa!!
Tp takpe.. time kasih sbb teman kite utk kesekian kalinya.. cayang awak!! (ewwahh!!)

Nota kaki 2:
Gua tak bape suka rambut ngan make-up dia..
Tapi takpe.. buat la ape pon.. gua ni kipas-susah-mati..
Kelakar, gua ada dengar komen dari org yg tak minat encek faizal..
"faizal tu pakai botox ke.." katanya..
APEKAHH??? hahahahaha (tanya gua dalam hati sambil kening berkerut membentuk "S"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...