Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, January 28, 2009

cerita ceriti cerutu..

Hari ini aman..
Masih ramai yg cuti..
Yahoo!! Satu kegembiraan utk aku..

Tiba² dapat satu panggilan..
Haish.. dengar suara saja sudah bikin hati panas..
Kena pulak dengan perangai aku yg tak pandai cover neh..

Cerita ttg perangai:
Aku susah utk sembunyikan perasaan..

Kalau hepi sangat orang akan tau.. sangat excited samp bole cakap pasal benda tu ulang²..
Apatah lagi kalo excited dengan encek glemer.. huhu!!
Kaka akan pening kepala kalo perkara ini terjadi..

Kalo marah atau menyampah pon sangat obvious..
Penah terkehel dengan seorang umat ni..
Sbb bising sgt, takmo dengar aku cakap.. kene pulak dia gang-up dgn sorang lagi minah nak kondem aku.. last2 aku sound tanpa berpikir..
Giler ahh!!
Dan kalaupun marah tu tak keluar, muka aku jgn cakap ar..
Mmg "lawa".. Mmg kuar wajah paling bengis sebengis mungkin.. hahaha..

Berbalik pada panggilan tadi..
Nak je cakap, gua bengkek ar sama lu.. Jangan kacau bley??
Ishh.. walaupun tak sound direct, tp samp dia tanya la.. marah saya ke? hahaha
Gile la... bila dia dah tanya camtu aku puas ati, maknanya isyarat yg nak disampaikan dia faham..
Lepas tu baru cakap elok sket..

Sebenarnya tak ingat nape aku tulis entri ni..

Hem.. nak luahkan perasaan je kot.. Penyakit lupa ni pon satu hal..

Ada satu lagi benda..
Sbb baru download + tengok ulangan AJL kat tv..
Satu je aku nak cakap.. Kemeriahan, kegempak-kan, ke-power-an AJL hanya dapat dilihat 60% dari kaca tv..
Banyak gile adegan menarik yg camera tak capture..
Fuh.. tak dapat nak digambarkan beb!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...