Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Impian terlampau saya..

Kenapa tah.. skarang² ni.. badan kurang sihat..
Takut gak neh.. walaupun demam cam biasa² je.. tapi kalo tiba² kene ciku-nya ke duku-nya ke..
Bahaya tu..

Memandangkan demam encek glemer (panggilan terbaru utk dia bagi mengelakkan orang sekeliling nyampah kalo sebut selalu sgt) gua juga belum kebah..
Tambah pulak kadar kegedikan yg masih maximum..
Tiba² gua ter-cipta imaginasi tahap tertinggi..
Bole jadi kenyataan ke tak wallahua'lam.. hihi..

1 - Pada hari lahir ke - 26 tahun ni, akan mendapat panggilan telefon dari encek glemer ditambah dengan nyanyian lagu happy birthday dari bliau.. fuh... cair macam kuah kari kat asrama ar gua.. awwww!!!!!

2 - Untuk besdey kaka lak.. Nak hadiahkan tiket menonton perlawanan bolasepak pasukan Setan Merah kegemaran dia tu.. fuh.. lepas tu mesti mintak ape pon dapat.. ahakk!!

Tapi.. idea semua hilang......................
Lepas encek fikree bgtau seswatu............ (dah baca dah dalam Metro.. ☻)

"Saya ingin berehat selama beberapa bulan selepas AJL23. Saya tidak merajuk atau kecewa dengan industri muzik, sebaliknya saya memerlukan masa untuk berfikir panjang sama ada untuk bersara daripada bidang nyanyian atau sebaliknya selepas ini."

Haa??? bersara??? sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaa..........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...