Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, January 23, 2009

Mau resipi saya?

Tragedi betul..
Tragedi semalam membuatkan gua rasa macam loser gila..
Pompuan taktau masak, sampai membawa kepada simptom sakit kepala kepada suami!
Giler la! ☻

Niat konon nak masak asam pedas..
Tapi mmg tak penah buat seumur hidup pon..
Mana resipi gua print tah..

Dah buat ikut step dah neh..
Tapi 7th sense gua mmg rasa ada yg tak kena..

Bau lain macam..
Rasa tgk.....
fuh.. apekah ini????
Mmg jauh la dari matlamat asam pedas tu..
Last minute macam nak buang je..
Masak bende yg aku tau..
Tapi.. sayang lak..

Last2 hidang jugak..
Cuma dengan amaran keras..
kalo rasa len macam, jgn teruskan suapan..
hahahhahaahahhaha.. giler lawak!

Komen kaka bila ditanya kenapa suapan diteruskan..
"Rasa jugak asam pedas tu.. cuma hujung².."
Hahahahahhahahahah -- mmg gua gelak guling²

Nota kaki:

Nak makan asam pedas, pg kedai, senang..!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...